عشق میلاد نسبت به نگین

love

عاشقی جرم قشنگی است به انکارش مکوش

عشق میلاد نسبت به نگین

نگین من از جنس باران است ، مردم
نه !! ، پاک تر؛ بانوی ایمان است ، مردم


نگین من زاییده ی پاییز زرد است
 نگین من ساکت، ولی لبریز درد است


 نگین فقط از عشق چوپان گم شدن نیست
 یا این که نگین شما نگین من نیست !


نگین به فکر کودک همسایه هم هست
 نگین کنار سفره های خشک غم هست


 نگین من خاتون شب های کبود است
خاتون دریا ها ست، کی در بند رود است ؟ 

 

نگین من خیلی نجیب و شرم دار است
نگین من پاک است، بانوی بهار است

 

نگین مگر در چشم یک دختر خلاصه ست ؟!
در عشوه های بی در و پیکر خلاصه ست ؟!

 

نگین من خاتون شب های نیاز است
نگین من بانوی شب بو های ناز است

 

 

نگین من از جنس باران است ، مردم
نه !! ، پاک تر؛ بانوی ایمان است ، مردم

 

تقدیم به عشقم نگین

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت22:40---2 مهر 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا ای خیلی عالیه که انقد دوست داره..وبت واقعا زیباست عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, ساعت 11:29 توسط دوعاشق دل خسته(میلادونگین)